Heeft iemand anders dit probleem? Ik heb een Chrysler Pacifica hybride limited uit 2021 waarbij sinds bijna het begin van mijn bezit het controlelampje van de motor constant brandt. Ik breng hem naar de dealer en ze vertellen me dat het een spooklampje is dat geen codes opslaat en dat er geen reden is waarom het aan zou moeten staan en dat ik gewoon door moet blijven rijden. Het gaat misschien een uur of twee uit of misschien zelfs een dag of twee en dan gaat het meteen weer aan. Dus ik breng hem terug naar de dealer en ze vertellen me weer dat ze niets verkeerds kunnen vinden, dat de opgeslagen codes niet bestaan en dat het een spooklampje is. Ik raak erg gefrustreerd door het gebrek aan reactie van de dealer en ik heb een bericht gelezen over iemand anders die een soortgelijk probleem heeft en ik ben ook bereid om de citroenwet in te roepen. Een gloednieuw voertuig zou deze problemen niet moeten hebben. Het is niet het eerste jaar dat ze met het hybride model zijn gekomen, ze zijn er al vele jaren. Wat is het probleem en waarom kunnen jullie het niet oplossen? Ik ben het zat om mijn tijd te besteden aan het zitten bij de dealer en te wachten tot ze erachter komen wat er met ons aan de hand is en heen en weer te gaan, terwijl ik mijn tijd zou moeten besteden aan het genieten van mijn gloednieuwe voertuig dat pas vijf maanden oud is. Kan iemand een oplossing bieden?